duminică, 15 noiembrie 2009

Dota pă sală

În urmă cu o saptămână am avut plăcerea de a fi invitat la "Dota pă sală", eveniment organizat de către ownerul next-please, Mihai Cristea.
Dota pă sală este o competiție crâncenă unde cei mai valoroși jucători români se luptă pentru supremația scenei de DotA din România. Printre vedetele participante la această ediție s-a înumarat chiar și faimosul jucător al MYM (Meet your Marchers), Răzvan "RON4566789GODZ", căruia am reușit să-i fur un interviu:

Rage: Salut Ron, am auzit că te-ai înscris la acest tournament și am decis să ma prezint, sperând să-ți pot lua un interviu.
Ron: Ăăăăă, salut, pă mine mă chiama Ron.
Rage: Da... Știam asta deja. Vorbește-ne despre cariera ta te rog.
Ron: Ăăăăă... Carieră... L-am bătut pe Rage o dată, m-a cărat Gore.
Rage: Ai uns Ron?
Ron: Ăăăăă... Ce înseamnă să unge? Eu sunt jucător mare, mușchii mei minte nu are.
Rage: Care este echipa ta favorită in momentul de față? Cine crezi că va câștiga tournamentul Dota pă sală ?
Ron: Bineințeles consider că toți adversarii sunt niște oponenți valoroși, dar nu cred că va putea cineva rezista in fața mea si a coechipierului meu MARI-AHAH.
Rage: Am auzit zvonuri despre formarea acestui fatal duo, dar acum ÎN EXCLUSIVITATE avem confirmarea!
Ron: Îmi pare rau, dar acest interviu nu poate continua. Coechipierul meu dorește să mă întorc la practice, trebuie s-o fac, trebuie să îl înving pe Mihai 'mike5gods'!
Rage: Mulțumesc pentru timpul acordat Ron, baftă in jocurile ce urmează.

Desigur, acest interviu este cea mai mare realizare din cariera mea de jurnalist aspirant.
Trecând peste acestea, clasarea echipelor participante a fost următoarea:
1st place -Pizdel și Demurte, felicitări baieții.
2nd place - Rage (chiar el) împreună cu Kid.
Nu voi scrie toate pozițiile, dar vă pot spune ca echipa formată din Ron și Buck (mariaaah) a ocupat locul 4.
Totuși, înclin să cred că neprezentarea lui Cwm (Comewithme) a influențat într-un mod oarecum benefic clasamentul, deoarece trebuia sa fie coechipierul lui Rage. Băieții au avut noroc, asta e.
De altfel, din surse interne am aflat că gustul înfrângerii nu a fost amar pentru nimeni, deoarece Raluca (profit de această ocazie pentru a-i mulțumi, și pentru a-i spune "La mulți ani" din nou) ne-a oferit de ziua sa onomastică niște delicatese culinare (cunoscute ca și prăjituri in limbajul popular) pregătite chiar de dânsa. Săru' mâna!:)
Mai jos aveti niște poze cu panoul de înscrieri:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




2 comentarii:

Gândurile lor, poate ale tale, blogul meu.