sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Saturday

O zi cum nu se putea mai comuna, plictisitoare, si in mare parte daunatoare (cel putin pentru psihic).
Strabaterea rutei Camera > Scari > Hol > Bucatarie, cateodata inlocuita de Camera > Baie, nu pare atat de interesanta, dar in momentul in care incepi sa analizezi fiecare obiect, peisaj observat pe geam sau orice altceva, incepe sa devina un lucru destul de simpatic. Am ajuns la concluzia ca pot vedea de pe scari (pe geamul care da spre curtea din spate) biserica, interesant lucru, nu?
Profit de aceasta ocazie pentru a-i multumi Adei pentru ca mi-a luminat partial ziua, trimitandu-mi niste (doua mai exact) link-uri cu hi5-ul unui prieten, celalalt link fiind hi5-ul partenerei lui de viata. Dragii mei prieteni apareau in niste ipostaze (trebuie sa recunosc, absolut penibile) care ma faceau sa-mi doresc sa pot spune ca nu-i cunosc, sa nu mai trebuiasca sa-i salut pe strada, si asa mai departe. Totusi, made my day ! (nu am primit permisiunea din partea sursei de a publica link-urile, desi totusi ati putea incerca un private pe y!m, poate ma scap)
Oricum, sper ca tu (cel care ma citesti, si da, stiu ca ma citeste cineva, ca doar n-am ajuns sa-mi scriu de unu' singur, nu-s in halu' asta de deviat) ai avut o zi, un weekend, eventual o saptamana mai buna decat a mea.
Peace out. :)

2 comentarii:

  1. Ok, sunt foarte sigur ca nu vreti sa vedeti pozele si comentariile.
    JESUS SAYS DENY!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acel prieten e cumva Alex F. ( URS pentru cine cunoaste ) ?
    Si as vrea sa vad pozele si comentariile poate ma amuza si sunt sigur ca ma va amuza pentru ca ai spus tu ceva azi la scoala.
    Cum facem le publici sau mi le dai pe mess :) ?

    RăspundețiȘtergere

Gândurile lor, poate ale tale, blogul meu.