marți, 17 noiembrie 2009

Romania, aka rmk.

Se pare c-am lipsit cam mult de la orele de educație civică în generală.
Acum copii ăia sunt spalați pe creier, ei chiar cred că România noastră e o țară frumoasă!
Mă rog, aici nu mă refer la locurile care se pot vizita, la valorile naționale, ș.a.m.d.. Aici fac o referire, destul de directă zic eu la dragii mei compatrioți, inculți cu 4 clase al căror scop in viața este stabilit în funcție de sexul lor.
Dacă incultul despre care vă vorbesc este mascul (băiat, bărbat, etc.) el visează să conducă un *insert random car name*, preferabil un Q7, sau altă mașină cu care să se rupă-n figuri.
Dacă vorbim despre o incultă atunci situația se schimbă. Idealul ei este să stea pe locul pasagerului într-o mașină scumpă, lucru pentru care ar face anumite lucruri, pe care nu stau să le descriu, vă duce capul să vă dați seama și singuri.
Ei se luptă între ei totuși pentru supremație:
În cazul masculilor se mândresc cu câte fete au "făcut", cu câte autografe de la Guță sau alte vedete autohtone au și cel mai important cu câte mașini/case/vile/blocuri/restaurante au în posesie.
Femelele pe de altă parte au alte criterii de clasificare:
-numărul de avorturi la activ;
-"partidele" din ICSCINCURI, CHIUȘAPTEURI ș.a.m.d.;
-modul în care se machiază (gen bagă capu-n trusa de machiaj);
-recordul personal "Cât de repede am fost agățată de pe trotuar";
-hainele, ele îmbrăcându-se după moda "Aruncă trei haine pă tine să-ți iasă în evidență țățele si curu";
Dar cel mai important, cocalarul cu care s-au înhaitat, cel pe care-l numesc "iubit", "pysy", "boss" cu mândrie, lăudându-se cu cât poate fura respectivul, cu câte mașini/case/vile/blocuri/etc. a incendiat, cu câți baștani a tăiat, și tot așa.
Citeam zilele trecute un articol care numea România "gunoi de Europa"... Păi.. Merităm!

3 comentarii:

  1. Frate aici ai dreptate in plm , spui adevarul , imi place ..... tineo tot asa.

    Si eu mam saturat de cocalari si copchii din ziua de azi care fug dupa bani si etc .....bft

    RăspundețiȘtergere
  2. Jesus says the truth,rofl. Not like we didn't know, you pretty lack ideas or ?:D But true, some in this thread is funny!
    <3matehj

    RăspundețiȘtergere

Gândurile lor, poate ale tale, blogul meu.